Search
Generic filters
Search
Generic filters
Search
Generic filters
نقد و بررسی ویپ ام 100 لاست ویپ

نقد و بررسی ویپ ام 100 لاست ویپ

  • امتیاز ویدئو امتیاز داده نشده
  • زمان فیلم 13:05
  • سال ساخت 2024
خرید محصول


 ویپ ام 100 لاست ویپ

ویپ سنتاروس ام 100 در اواخر سال 2023 توسط شرکت لاست ویپ طراحی و به بازار عرضه شد. ام 100 در کنار محصول پر قدرتی مثل سنتاروس ام 200 از شناخته شده‌ترین و محبوبترین دستگاه‌های ویپ در صنعت ویپینگ و در میان ویپرهای حرفه‌ای است. این ویپ دستگاهی است که با یک باتری خارجی 18650 کار می‌کند و قادر است تا حداکثر توان خروجی 100 وات را در اختیار ویپرهای خود قرار بدهد.
معرفی کامل ویپ سنتاروس ام 100 لاست ویپ؛ مدرن، پرتوان و چند وجهی

CENTAURUS M100 یک ماد یا بدنه دستگاه ویپ است که با یک کانکتور استاندارد 510 به اتومایزر متصل می‌شود. این ویپ بسیار خوش دست و پر توان، در فناوری ساخت خود ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارد که این دستگاه را به یکی از محبوبترین دستگاه‌های موجود در بازار تبدیل ساخته است.

بارزترین ویژگی این کیت دکمه فایر آن است که امکان کنترل 3 در 1 مود را فراهم می‌کند:

عملکرد کلاسیک گرم شدن: موقعیت ارگونومیک این دکمه استفاده از آن را بسیار آسان کرده است و به راحتی زیر انگشت قرار می‌گیرد و نیازی به جستجوی آن نیست.
چراغ LED رنگی اطراف دکمه فایر: با یک نگاه می‌توانید سطح شارژ باتری را مشاهده کنید.
جذاب‌ترین ویژگی این کیت: یک چرخ 360 درجه که به شما امکان می‌دهد به راحتی در منوی باکس حرکت کنید و تمام تنظیمات را انجام دهید، که استفاده از این مود را به مراتب آسان‌تر و جذاب‌تر از کنترل‌های معمول با دکمه می‌کند.

طراحی مینیمال بدنه CENTAURUS M100:

این دستگاه به دلیل حجم کم (26×34 میلی‌متر) به راحتی در دست جای می‌گیرد. بدنه این ویپ جذاب از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. به گفته شرکت LOST VAPE بدنه این دستگاه ضد خش است. همچنین با تبدیل 510 سازگاری دارد می‌توانید اتومایزر دلخواهتان را بر روی آن نصب کنید.

دکمه فایر ام 100 به صورت قابل چرخش طراحی شده است و با چرخاندن آن می‌توان میزات واتیج دستگاه را کم و زیاد کرد. علاوه بر این داخل دکمه فایر نوری هم تعبیه شده که با هر بار فشردن و نگه داشتن آن هنگام کام گرفتن روشن می‌شود.

صفحه نمایش رنگی 0.96 اینچی TFT و نشانگر LED، یک کلید روشن و خاموش و درگاه USB-C دیگر المان‌هایی هستند که روی بدنه ویپ centaurus m100 قرار گرفته است.

طراحی بدنه این دستگاه به دور از پیچیدگی است و درعین‌حال بسیار کاربرپسند است به همین دلیل هم برای تازه واردها و هم حرفه‌ای‌ها گزینه مناسبی است. همچنین در دو طرف این دستگاه دو پنل قرار دارد که به صورت مغناطیسی به بدنه متصل می‌شوند و قابل جابجایی هستند.

منبع تغذیه ویپ M100:

m100 با یک عدد باتری سایز 18650 سازگار است. همچنین یک نمایشگر رنگی و چراغ LED بر روی دستگاه تعبیه شده است و اطلاعاتی از قبیل توان خروجی، میزان باتری، تعداد پاف و … را نشان می‌دهد.

اتومایزر ویپ سنتاروس ام100:

اتومایزر این دستگاه از نوع ساب اهم است که استفاده از آن برای تازه کارها بسیار آسان است. همچنین برای ویپرهای حرفه‌ای‌تر که به دنبال دستگاهی به دور از پیچیدگی هستند هم مناسب است. در مخزن این اتومایزر 4 و 5 میلی‌لیتر ایجوس جا میگیرد و جنس آن از استیل ضد زنگ می‌باشد و با کویل‌های سری UB max (0.2 و 0.3 اهم) سازگار است.

به نقد و بررسی ویپ ام 100 لاست ویپ امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...