Search
Generic filters
Search
Generic filters
Search
Generic filters
نقد و بررسی پاد سیستم ونکس کیو مینی گیک ویپ

نقد و بررسی پاد سیستم ونکس کیو مینی گیک ویپ

خرید محصول


پادسیستم GEEK VAPE WENAX Q MINI

انواع پادسیستم‌های قلمی چه آن محصولاتی که ظاهر استوانه‌ای‌شکل دارند و چه آن دسته که به شکل مکعب‌مستطیلی‌اند، همیشه جزء محصولات پرطرف‌دار برای ویپرها و به طور خاص، علاقه‌مندان تازه‌وارد به دنیای ویپینگ هستند.

پاد سیستم‌های سری ونکس شرکت گیک ویپ، بخش محبوب و پرطرف‌داری از این دسته پادسیستم‌ها را تشکیل می‌دهند و محصول ونکس کیو مینی گیک ویپ نیز، عضو جدیدی از این خانواده به‌حساب می‌آید!

شرکت گیک ویپ در تبلیغ و معرفی این محصول از شعار ” در جستجوی شیک‌بودن !” استفاده کرده است اما این؛ شعار بیانگر تمام قابلیت‌های این دستگاه نیست، چرا که علاوه بر زیبایی ظاهری، قدرت فنی شایان‌ذکری دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

توان خروجی این دستگاه 25 وات است و دارای دریچه هوای قابل‌تنظیم است که امکان کامدهی به شیوه MTL و RDTL را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

درعین‌حال باتری GEEK VAPE WENAX Q MINI دارای ظرفیت 1000 میلی‌آمپری است که با یکبار شارژ امکان استفاده تا 2 روز را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد.

بررسی عملکرد و کارایی عملی ونکس کیو مینی:

علی رغم ظاهر شیک و خاص و متمایز پاد سیستم Geek Vape Wenax Q Mini، دوام و ماندگاری عملکرد این دستگاه با یکبار شارژ برای استفاده در 2 روز کامل، از ویژگی‌های اصلی این دستگاه است که هنگام استفاده از این محصول، به‌خوبی نمایان می‌شود. WENAX Q MINI این قابلیت را مدیون توانایی 1000 میلی‌آمپری باتری داخلی است.

همچنین در کنار قدرت بالا و دوام کارایی از منظر باتری و شارژ، توان خروجی 25 واتی، یک توان بهینه و ایده‌آل برای تبخیر انواع محصولات سالت نیکوتین است.

در واقع 25 وات توان خروجی نه‌تنها به تمام ویپرهای علاقه‌مند به سبک کام‌گیری MTL اوج لذت کام رسانی را ارائه می‌دهد که حتی می‌توان از این توان خروجی برای سبک و استایل نزدیک به RDTL نیز استفاده کرد.

برای رسیدن به انواع سبک‌های ویپینگی که این دستگاه پشتیبانی می‌کند، کافی است دریچه هوا را از بین حالت‌های سفت و بسته تا شل و کاملا باز، مورداستفاده قرار دهید تا متوجه تفاوت کامدهی بشوید.

درعین‌حال پادسیستم ونکس کیو مینی با انواع کارتریج‌های سری کیو شرکت گیک ویپ سازگار است که این ویژگی، دست کاربران را در تعویض قطعه پر مصرفی مثل کارتریج، تا حدودی باز می‌گذارد.

استفاده از این کارتریج برای ویپرها جهت شارژ مجدد مایع مخزن، آسان است چون به؛ راحتی از بالا پر می‌شود و انجام این کار دردسری ایجاد نمی‌کند.

درعین‌حال فناوری پیشرفته شرکت گیک ویپ در ساخت کارتریج‌های سری کیو، باعث می‌شود تا حداقل عمر مفید برای استفاده از هر کارتریج، تا 20 بار پر شدن (یعنی هر کارتریج برای کشیدن حدود 20 میلی‌لیتر لیکویید مناسب است) باشد و این یک مزیت کاربردی دیگر در این دستگاه است.

بررسی ظاهری و متریال ساخت WENAX Q MINI:

نخستین ویژگی‌ای که در بررسی ظاهری این دستگاه باید به آن اشاره شود، رنگ‌بندی متنوع و مناسب این محصول، است. در حال حاضر این محصول در 10 رنگ و طرح چشم‌نواز به بازار ارائه شده است و تنوع رنگ‌بندی خوبی را برای علاقه‌مندان به خود، فراهم ساخته است.

در کنار این موضوع، اندازه کوچک و جمع‌وجور این دستگاه، بر قدرت زیبایی ظاهری آن می‌افزاید. اندازه ظاهری ونکس کیو مینی گیک ویپ، 120 میلی‌متر در 24 میلی‌متر در 14 میلی‌متر است که یک استاندارد ایده‌آل برای محصولات جیبی بشمار می‌آید. درعین‌حال وزن بسیار خوش‌دست و سبکی هم دارد، 52 گرم کل وزن این محصول است!

بر روی بدنه این دستگاه یک نشانگر کوچک ال‌ای‌دی قرار دارد که برای نمایش میزان سطح شارژ دستگاه می‌توان از آن استفاده کرد.

این نشانگر ال‌ای‌دی به سه رنگ در می‌آید: هر وقت رنگ آن سبز باشد نشان‌دهنده این است که باتری دستگاه؛ بین 60 تا 100 درصد شارژ دارد. وقتی به رنگ آبی در می‌آید یعنی دستگاه بین 30 تا 60 درصد شارژ دارد و وقتی هم قرمزرنگ می‌شود، به ویپر خود اطلاع می‌دهد که دستگاهش زیر 30 درصد شارژ برای استفاده دارد.

این نشانگر کوچک درعین‌حال باعث آسودگی بیشتر خیال کاربران در خصوص نگرانی از وضعیت شارژ دستگاه خود می‌شود و به‌سادگی به آن‌ها در یک نگاه می‌فهماند که دستگاهشان هنوز چه مقدار شارژ دارد تا مورداستفاده قرار بگیرد.

اما اگر به دنبال یک پاد با کامدهی اتوماتیک و دستی هستید، پادسیستم WENAX Q را انتخاب کنید.

همه مشخصات پادسیستم WENAX Q MINI GEEK VAPE:

  • اندازه: 120 میلی متر در 24 میلی متر در 14 میلی متر
  • وزن: 52 گرم
  • حداکثر توان خروجی: 25 وات
  • گنجایش مخزن: 2 میلی لیتر
  • پر شدن مخزن: از بالا
  • برخوردار از فناوری گرمایشی کورکس 2 ویپرسو
  • سازگار با: انواع کارتریج‌های سری کیو گیک ویپ
  • سیستم کامدهی: اتوماتیک
  • دارای دریچه هوای قابل تنظیم
  • ظرفیت باتری: 1000 میلی آمپر
  • نوع شارژر: یو اس بی تایپ C
  • نشانگر LED وضعیت شارژ باتری در سه رنگ
  • دارای سیستم‌های محافظتی قطع خودکار پس از 10 ثانیه
  • دارای سیستم محافظتی جریان پایین
به نقد و بررسی پاد سیستم ونکس کیو مینی گیک ویپ امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...